Председателят на Националния клуб на привържениците на Левски Степан Хиндлиян коментира откриването на кампанията „Левски е вечен“. Той анонсира, че в името на голямата цел е постигнато обединение на феновете, които преди това са се противопоставяли един на друг. Беше обявена и сумата, която ще бъде събирана всеки месец чрез новата кампания.

"Изключително доволен съм, че сме седнали на една маса. Беше крайно време да направим това нещо в името на клуба. Отделните организации на привържениците водеха кампании всеки за себе си, противопоставяхме се един на друг. Щастлив сам, че след доста скандали успяхме да загърбим това минало и излизаме на нов път. Не само да съществува, а да изведем Левски, където трябва да бъде“, заяви Хиндлиян.

Начален Бонус до 1000 лв. за онлайн казино игри от efbet

„Вярвам, че тази ни изява е насочена към тези, които определят себе си като неорганизирани, нормални, защото без тях няма да можем да постигнем целта – Левски е вечен. Ще събираме всеки месец около 152 хиляди лева всеки месец, които ще дадат възможност на клуба, в частност на треньора, в който всички ние вярваме, да направи Левски такъв какъвто искаме да го виждаме. Искам да виждам отбор, който взривява трибуните, децата да полудяват, възрастните да се радват, Левски да доминира. От нас зависи дали това ще стане", допълни шефът на НКП.

"Кампанията вече тече от няколко седмици, а именно със закупуването на виртуални билети по време на лагера в Турция. Феновете показаха, че има мобилизация, която е плод на ентусиазъм. В момента имаме собственик - една от най-големите легенди на клуба. Имаме изпълнителен директор, който е професионалист, треньор и спортно-технически щаб. Феновете искаме да надградим и да качим Левски на едно различно ниво. Тази кампания не е сама по себе си "Дайте, за да дадем". Каналите ще бъдат най-различни. Трябва да помагаме по всички възможни начини. 150 000 лева е един изкупен стадион. Вярвам, че можем да го постигнем. Имаме възможност за тест на контролата с Пирин", коментира Адриан Петров от „Ултрас Левски“.

"Имаме цифри, на които да стъпим. Лека-полека хората придобиват тази отговорност, която трябва да имаме към любимия клуб. Имаме възможност всяка седмица да наблюдаваме мачове от силните първенства, на които виждаме, че големите отбори играят пред пълни трибуни. Трябва да покажем, че публиката на Левски може да израства с всеки месец и всяка година. Помним времена, в които стадионите бяха пълни. Целта на тази кампания е хората да придобият тази култура и след време да си говорим, че най-слабо посетеният мач е бил пред 8000 – 10 000 фенове", допълни Петров.

Еfbet Лига - сезон 2021/2022
Купа на България - сезон 2021/2022
Следете с БЛИЦ СПОРТ: Зимна подготовка 2022