Българският футболен съюз ще сключи договора за ТВ правата с "Нова Броудкастинг Груп", въпреки че ЦСКА и Левски се дърпат. Централата проведе допитване до клубовете, които гласуваха със "за", тъй като офертата е най-изгодната. 

На "Армията" и "Герена" май забравят, че БФС е ексклузивният притежател на правата и именно централата решава с кого и какъв договор да подпише. Адмирации за Изпълкома, че се допита до клубовете, получавайки 26 пъти "за" относно офертата, но не и от ЦСКА и Левски. "Червените" и в частност легендата Аспарух Никодимов си позволиха да атакуват Емил Костадинов, който след последното заседание на Изпълкома просто отчете фактите: "БФС има правото да продължи този договор. Клубовете трябва да се съобразят с договора, който им е предложен. Направихме среща, на която бяха поканени всички професионални клубове. 28 клуба гласуваха "за", два клуба бяха против. Има разговори между тях и телевизията. Скоро време всичко ще бъде ясно. Санкциите са строго описани в нашия правилник".

Winbet - на един клик разстояние! (18+)

Припомняме, че предложението на "Нова Броудкастинг Груп" за телевизионните права на efbet Лига и Купата на България е за 5 години и е 32,5 милиона лева, като сумата надвишава повече от два пъти следващото предложение. 

Истината е, че няма кой да извади по-изгодна оферта и това е най-доброто, което футболните ни клубове могат да получат. Вече стана ясно, че в Сърбия и Хърватия, например, отборите получават по-малко пари от ТВ права в сравнение с тези, които нашите отбори заработват. Въпреки това в ЦСКА и Левски все още не приемат. "Червените" и "сините" се гласят сами да продават домакинските си мачове, но кой би им дал по-добри пари от предлаганите от "Нова Броудкастинг Груп"? 

Да, ЦСКА и Левски могат да търгуват мачовете си, но само за евротурнирите, тъй като БФС държи правата за първенството. Към момента за домакинските им срещи от шампионата и Купата на България няма как да го правят. За да се случи това - трябва да настъпи промяна в закона. Но към момента нито ЦСКА, нито от Левски, няма индикации за нещо подобно. Май вече на "Армията" и "Герена" трябва да осъзнаят, че по-изгодно предложение от това на "Нова Броудкастинг Груп" няма да има.
ДИМИТЪР АПОСТОЛОВ/БЛИЦ