Компанията „Самсунг“ разпространи съобщение, в което подробно излага причините за решението си да се оттегли от рекламната кампания от Олимпиадата в Париж.

„Чрез партньорството си с Олимпийските игри "Самсунг" винаги е защитавал иновациите, високите постижения и единството. Неотдавнашните събития обаче показаха промяна във фокуса, който вече не съответства на мисията и ценностите на нашата компания. Вярваме, че Олимпийските игри трябва да останат празник на спортните постижения и глобалното единство, а не платформа за разединяващи културни програми", казват от "Самсунг".

„Поради това взехме трудното решение да се оттеглим от рекламната си кампания за Олимпийските игри в Париж през 2024 г. на стойност 1 млрд. долара. Оставаме ангажирани да подкрепяме спорта и спортистите по целия свят, но трябва да го правим по начин, съответстващ на нашите принципи“, категорични са от фирмата.