От 10 на 20 дни бе удължен периодът за редовно безлихвено плащане на сметките за битовите клиенти на ЧЕЗ. Компанията предложи удължения срок на безлихвено плащане като част от пакет от мерки, с които да стимулира редовните си клиенти и да им помогне да изплащат задълженията си за електроенергия навреме.
&bdquo;Това, което научихме през последните два месеца е, че трябва да слушаме по-внимателно какво ни казват хората и да сме по-диалогични и ориентирани към решаване на техните проблеми. С удължения срок за безлихвено плащане на сметки за електроенергия и пакетът от мерки и поощрения, които подготвяме, се надяваме да подпомогнем домакинствата в тази ситуация на силно свити семейни бюджети и финансови затруднения.&rdquo;, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.&nbsp;<br /> <br /> Като част от пакета мерки за облекчаване на битовите клиенти ЧЕЗ предложи възможност за разсрочване на плащането на сметките за срок от шест месеца и 10% първоначална вноска при сметки над 100 лв. За всички сметки до 100 лв се предлага разсрочване на две равни вноски от по 50%. За периодите на договореното разсрочване не се пристъпва към спиране на електроподаването.<br />