Нови трамваи тръгнаха по линия номер 5 в столицата. Ремонтът продължи 2 години, а след приключването се появиха въпроси за качеството на трасето, пише Tribune.bg

„Не усещам някаква денивелация или вибрация, която да притеснява пътниците – нито в салона, нито в кабината”, казва ватман пред bTV.

„Трасето е изградено и там, където трябва да има криво - има криво. Така е предвидено, така е изпълнен проектът”, добави още инж. Ангел Джоргов, който е зам.- кмет по строителството.

Става ясно, че въпросната проверка е заради лъжливите твърдения на Борис Бонев за кривите релси.

Кривата при „Пирогов” е, за да може релсите да се приближат до перона и да е по-лесно за слизане и качване, казват от СО.

„Вървя и гледам релсите дали са криви. Като неспециалист виждам, че не са криви. Според специалистите, ако са криви, би трябвало в трамвая да има подрусване”, казва репортерът на bTV Радослав Чолаков, който се е подготвил с буркан, пълен с вода.

Качва се и слага буркана до прозореца. Подчертава, че трамвая се движи с 50 км в час и „както се вижда – Не друса”.

От столичния електротранспорт са категорични, че драма – няма. Участъкът от „Бъкстон” до „Княжево” ще бъде завършен наесен.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук