Грандиозна промяна с бул.“Витоша“, вече няма да е същият
Ясно се очертава търсенето на помещения в търговските центрове за сметка на търговските улици
Към последното тримесечие на 2019 г. офертните нива за магазин с площ 100-150 кв. м за моден бранд на булевард "Витоша" в столицата са около 60 евро/кв. м с очаквания в краткосрочен план леко да се повишат. Това показват данните на консултантската компания за бизнес имоти Cushman & Wakefield Forton, цитира money.bg.
Ясно се очертава търсенето на помещения в търговските центрове за сметка на търговските улици. "Бъдещето на бул. "Витоша" виждаме в продължаващото и оформяне като зона за забавление и прекарване на свободното време, доминирана от заведения и все по-малък брой магазини" каза Иван Граматиков, мениджър "Търговски площи" във Forton.
Секторът на продуктите за здраве и красота се очертава като един от най-бързо растящите на българския пазар, отбелязвайки двуцифрени темпове на ръст през последните две години.
Отражение на тази тенденция виждаме както при козметиката, био магазините и дрогериите, така и при спортните стоки, които са друга бързо растяща категория", допълни Граматиков. По негови думи навлизането на нови марки и разрастването на вече присъстващите на пазара ще продължи и през 2020 г.
Добрите резултати на сегмента доведоха в България нови марки, като Kiehl"s - най-високия клас козметика на L"Oreal, която отвори първия си обект в Paradise Center през февруари, обобщават от компанията. Марката вече присъства в Сърбия, Хърватия, Румъния.
Междувременно глобалният концерн премести и магазина на друга своя марка - NYX Cosmetics, в търговския център. Също през тази година се очаква откриването на първия обект на веригата дрогерии Vitalite в София. Вече присъстващите на пазара дрогерии и козметични брандове също продължават да договарят нови площи.
Успоредно с това консултантската компания организира и управлява проектирането и изпълнението на довършителните работи на бутиците на Kiehl"s и NYX Cosmetic в Paradise Center. Всички дейности - от проектите до строителството и въвеждането на обектите в експлоатация, бяха изпълнени за малко повече от месец, изключително кратък срок за подобен обем работа.
Очакванията на експертите в бизнес имоти е навлизането на брандове във високия сегмент да продължи и през 2020 г. Те се ориентират най-вече към търговски центрове.
Последвайте ни
5 Коментара: