Kaufland открива днес 14-тия си хипермаркет в София с изложба на знакови предмети на Христо Стоичков
Компанията инвестира над 37 млн. лв. в най-новия си магазин в София и разкрива 70 нови работни места
Kaufland България откри своя 14-и хипермаркет в София с инвестиция от над 37 млн. лева. в столичния кв. „Люлин“ 3 (бул. „Царица Йоанна“ 97). Магазинът от най-ново поколение е изграден в унисон c политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван с щадящи околната среда системи.
С откриването на новия магазин общата стойност на инвестициите на компанията в столицата надхвърлят 370 милиона лева, а броят на обектите на веригата у нас стават 64.
„Днес отваря врати 14-тия ни магазин в София с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. С новия ни филиал продължаваме да разгръщаме пълния потенциал на бизнеса си, за да предоставяме разнообразие от още повече качествени стоки и услуги за нашите милиони клиенти.“, подчерта по време на официалното откриване Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.
Сред специалните гости на днешното откриване бяха Н.Пр. Ирене Планк – посланик на ФР Германия в България и мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков.
„Гордеем се много с вас, защото сте един от най-големите работодатели в България. Вие инвестирате в обучението на своите служители и с това непрекъснато развивате техния потенциал. Поздравявам ви, че работите с български производители и стимулирате българското производство. Освен всичко останало, което правите, вие полагате и не малко усилия, насочени към околната среда – този магазин също е направен природосъобразно и ефективно. Поздравления!“, коментира Н. Пр. Ирене Планк.
Христо Стоичков пожела успех на целия екип на Kaufland, като разкри, че сам се е уверил с каква отдаденост работят всички, за да може клиентите да се чувстват добре, пазарувайки в новия магазин.
“Не се поколебах да стана партньор на Kaufland България в каузата им да популяризират българския вкус и качество. Освен, че са лидери в сектора си, те не пропускат да добавят стойност – да реализират много и различни образователни, културни и спортни проекти.
Кампанията им за възраждане на родния вкус е много значима, а аз съм човек, който независимо къде е живял и играл, дълбоко вярвам в силата на българското“, допълни той.
За клиентите на новия хипермаркет легендарният футболист предостави свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена „Капсула на славата“ във вътрешността на магазина.
Сред предметите са фланелка, с която е играл на Световното първенство по футбол през 1994 г. и оригинално копие на трофея „Златна топка“, получен от него на 19 декември 1994 г. При откриването на магазина Стоичков лично постави автографа си върху капсулата.
Информация за Kaufland „Люлин“ 3
Имотът, върху който хипермаркетът е построен, е над 24 000 кв. метра, от които над 2500 кв. м. са търговска площ. Това е вторият обект на лидера в ритейла в жк. Люлин в София, който е значително по-голям от предходния и за клиентите му са предвидени 211 паркоместа. Над 7 дка от терена на магазина са превърнати в зелени площи.
Новият хипермаркет Kaufland „Люлин“ 3 е изграден според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, оборудван е с редица щадящи околната среда системи. Той е първият филиал на Kaufland България снабден с последно поколение на охлаждащо-отоплителна инсталация с термопомпен агрегат с безвреден за околната среда хладилен агент, като отпадната топлина от хладилниците се използва за отоплението на филиала.
Разнообразен асортимент с над 21 000 артикула
Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 21 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент. Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.
Подкрепа за българските производители
Kaufland подкрепя българските производители и насърчава местното производство, като осигурява място за техните продукти в новия хипермаркет в кв. Люлин. В постоянния асортимент на лидера в ритейла фигурират почти 13 000 продукта от български доставчици, а в този нов обект са добавени още 135 регионални предложения от местни производители. Част от тези продукти са налични в специалната зона "Фермерски пазар", където се представя асортимент от семейни ферми и малки производители, подкрепяйки тяхната работа и местните общности.
Разнообразие от собствени марки
Към постоянния асортимент на магазина в жк. „Люлин“ 3 са добавени над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland – между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, Talentus и Bevola. Сред богатият асортимент са и над 110-те продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“.
One Stop Shopping
Новият хипермаркет изцяло въплъщава One Stop Shopping концепцията на ритейлъра, която е насочена към разширяване на броя на стоките и услугите предлагани на едно място и на един паркинг. В допълнение към основната търговска площ, за посетителите на Kaufland „Люлин“ 3 във вътрешността на магазина врати отваря най-големият обект на Pizza Lab в София, първата физическа аптека Benu в България и 60-ия съвместен обект на оператора за парични преводи и плащания Easy Pay.
Фотоволтаична инсталация и нова зарядна станция за автомобили
На покрива на новия магазин предстои изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, която ще намали годишното потребление на електричество с около 15-20%. В продължение на дългосрочната програма на компанията за енергийна ефективност и електромобилност, магазинът е оборудван и с бързозарядна електрическа станция за електрически автомобили. Това е 16-ата бързозарядна станция, към съществуващата собствена мрежа от зарядни станции на Kaufland България.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 900 служители. През 2023 г. компанията разполага с 64 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни