София, 28.09.2023 г. – Екипът на Kaufland България в столицата ще се увеличи със 140 души до края на годината. Разширението е свързано с обезпечаване работата на двата нови хипермаркета на веригата, които предстои да отворят врати в следващите месеци в столичните квартали „Манастирски ливади“ и „Люлин“. Общата инвестиция на компанията в двата магазина надвишава 90 млн. лeва.

С разкриването на новите работни места, екипът на Kaufland в страната ще достигне общо 7 000 души, разпределени в трите структури на компанията – Централен офис, Централен склад и филиална мрежа. В стремежа си да се грижи за благосъстоянието на всеки от служителите си, да поощрява развитието им и чувството на удовлетвореност, ритейлърът непрекъснато надгражда стратегията си за управление на човешките ресурси и разширява пакета от социални и здравни придобивки.

За да подготви новите членове на екипа си във филиалите в „Люлин“ и „Манастирски ливади“, Kaufland ще използва „Програма за въвеждане в работата“, която се основава на три стълба – отношение, информация и обучение. Благодарение на програмата всеки от новопостъпилите служители ще се запознае в дълбочина с компанията, нейните оперативни процеси, култура и предимства. По този начин Kaufland ще създаде чувство на принадлежност и приобщаване към многобройния ѝ и разнообразен екип.

Обектите в „Люлин“ и „Манастирски ливади“ се изграждат в унисон с политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство. Новите хипермаркети Kaufland ще са оборудвани с редица щадящи околната среда системи, с които компанията намалява въглеродния си отпечатък и повишава енергийната си ефективност.

Kaufland предоставя стимулираща работна среда и богат социален пакет на всеки член на своя екип, в това число допълнително здравно осигуряване, спортни карти на преференциални цени, месечни ваучери за храна на стойност 200 лв., гъвкаво работно време и други. Сред последните придобивки за екипа на компанията са изплащането на 600 лв. за раждане или осиновяване на дете, както и добавянето на още един допълнителен ден отпуск.

Kaufland България предоставя на екипите си и възможността за участие в разнообразни полезни инициативи, спортни събития и CSR активности. Само за изминалата година веригата е инвестирала над 7 млн. в придобивки за служителите си и повече от 380 хил. лв. в множество обучителни програми, обхванали над 6 400 от служителите й в различните структури и отдели.

В допълнение към възможностите за развитие и редицата придобивки, Kaufland България винаги се стреми да предостави на своите служители и най-добрите работни условия и комфортна атмосфера. Именно за това, компанията се е погрижила да осигури на екипите в новите хипермаркети удобни касови маси, просторни социални помещения и оптимизирана логистика за зареждане на стоките, която се постига чрез употребата на ергономични сгъваеми палети за многократна употреба.

Всеки, който желае да стане част от екипа на най-новите магазини, може да разгледа свободните позиции и да кандидатства на кариерния уебсайт на веригата – www.kariera.kaufland.bg.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията у нас с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7 000 служители. Пет поредни години компанията е сертифицирана като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute.

От началото на 2022 г. до момента утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България беше засвидетелствано и от повече от 50 отличия в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и други.

За втори пореден път компанията заслужи и престижното първо място като „Най-добър работодател“ според класацията на Career Show Index 2023, както и Любим международен работодател от единствената в България изцяло потребителска класация My Love Marks.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук