След поскъпването на билета в София: Повече приходи, услугата остава същата
От Центъра за градска мобилност твърдят, че са постигнали търсения ефект да се продават повече абонаментни карти, а не еднократни билети. Допълнителните средства обаче остават в градския транспорт, а няма да се ползват за инвестиции и подобряване на услугата.
Това е и основната критика на общинските съветници, които бяха против поскъпването на билета - парите са повече, а услугата е същата.
Според Центъра за градска мобилност проблем няма, защото по закон всички приходи се ползват за текущите разходи на обществения транспорт. Скъпото билетче обаче не само, че не подобрява услугата, но и увеличава броя на гратисчиите, твърдят съветници.
На обратното мнение са от Центъра за градска мобилност. Според тях през последните осем месеца броят на гратисчиите е намалял. Не така е за хората, които ползват редовно градски транспорт. С поскъпването на билета през юни миналата година скочиха двойно и глобите за нередовен пътник.
Последвайте ни
0 Коментара: