Започна вторият етап на бетонирането на релсов път между изграждащите се Метростанция 6 (при Малък градски театър „Зад канала“)  и Метростанция 8 (при Орлов мост).

Работите са част от ПРОЕКТ ЗА РАЗШИРЕНИЕ НА МЕТРОТО В СОФИЯ: ТРЕТА МЕТРОЛИНИЯ ДЕПО “БОТЕВГРАДСКО ШОСЕ” – БУЛ. “ВЛ. ВАЗОВ” – ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЧАСТ – ЖК “ОВЧА КУПЕЛ”, Обособена Позиция № 3: Участък от км 6+561.05 (край на МС 8) до км 4+950.00 с 2 броя метростанции и тунелен участък по НАТМ.


Участъкът, в който „Трейс“ извършва бетонирането, е с два коловоза, всеки с дължина 1620 м.  Конструкцията на релсовия път се състои от обемно закалени релси тип 49 и двублокови траверси по спецификация на „Метрополитен“ ЕАД, скреплението е еластично  SKL 14. Релсовият път е безбаластов и безнаставов.  В участъка има две съоръжения (S-връзки): първото - преди МС 6, и второто - преди МС 8. 

При първия етап са монтирани и бетонирани двата коловоза от начало на проекта до края на блок 2 на Метростанция 6. В този участък е монтирана и бетонирана S-връзката преди Метростанция 6. 

Релсовият път е монтиран на поза и траверсите са обути с т.нар. „ботуши“, в които има поставена двойнорифелова подложка. В деня преди бетонирането релсовият път се повдига на проектно ниво, извършва се нивелация, укрепва се, след което се изпълнява кофраж за отводнителна канавка в междурелсието на всеки коловоз. В настоящия втори етап се извършва бетониране по десен коловоз, обратно на километража от ВУ 6-8 към изходна шахта на ТПМ.


Успоредно с това се  изпълняват и допълнителни дейности по метростанциите 5,6,8 – монтиране на контактна мрежа, електрически системи и инсталации, телекомуникационни работи, ОВиК и ВиК; интериорни оформления на станциите и прилежащите им входове.

Понастоящем „Трейс Груп Холд“ АД работи по строителството на пет метростанции, включени в различни обособени позиции от израждането на третия метродиаметър.