Първата дама на Америка за първи път гордо показа ръцете си, облечена с бяла рокля на забавата след инаугурацията. Рокля без ръкав беше избрала и за корицата на “Вог”. След това шокира всички, като се появи с черна рокля без ръкави на конгрес. За корицата на “Пийпъл” избра розова рокля, също без ръкави.
Макар че някои смятат разкриването на ръцете на Мишел Обама за непремерено, ръцете й бързо се превърнаха в запазена марка, която мълниеносно обиколи света. Рийлън Дугън, личен треньор, който в блога си **Go sleeveless** съветва всички жени как да стегнат ръцете си, твърди, че жените вече не мечтаят за популярните от десетилетия ръце на Мадона, а за ръцете на Мишел Обама.
Мишел Обама накара всички жени да се замислят. Твърди се, че тя става в 5,30 ч., за да успее да свърши всичко, и като майка на две момиченца, показа на цял свят, че човек никога не е толкова зает, че да не се грижи за тялото си. Ако може тя, защо да не можем и ние, се пита в материал на “Национал”.

Мишел Обама отделя три пъти седмично по 90 минути за тренировки с личния си треньор. Ето няколко съвета от Джеси Матюс, лична треньорка, как и обикновените хора, тоест тези, които си нямат личен треньор, нито главен готвач на Белия дом, който да се грижи за храната им, могат да отслабнат и да стегнат фигурата си.
1. Не очаквайте, че с тежести ще се освободите от излишните килограми. Единственият начин да стопите излишните килограми и да ускорите метаболизма са умерени кардио тренировки / упражнения, които да спомагат по-бързото изгаряне на мазнините/ по 30 минути 5 пъти седмично или по-интензивно по 3 пъти седмично.
2. Непременно се снабдете с комплект гирички за в къщи. Изпълнявайки всяко упражнение по 12-15 пъти. Много жени не се упражняват с тежести, защото се страхуват, че ще натрупат мускули, казва Матюс. Но запомнете – жените не трупат мускули толкова лесно.
3. Имайте предвид, че трябва да мине известно време, преди да се появят първите резултати. Така че не се отказвайте, ако не виждате резултат след 2 седмици. Кантарът ще показва нещо различно след 4-6 седмици. А що се отнася до мускулната маса, зависи от тялото.
4. Диетата е задължителна. При това се няма предвид изобщо да не ядете, а просто да внимавате какво ядете. Когато започвате тренировките, задължително консумирайте повече протеини, тоест зеленчуци, яйца, зърнени храни и пилешко месо, пийте повече вода. /БЛИЦ