Как "Свети Валентин" докара милиони на тази двойка? (СНИМКИ)
Поднасянето на цветя в наши дни се е превърнало в символ на почит и признание. Както и в бизнес за милиони. Празници като "Свети Валентин" са идеален повод множество компании по света да увеличат приходите си.
Именно Денят на любовта се явява съдбовен и за двойката от Ню Йорк Сеема Бансал и Съни Чада. След несполучлива доставка на цветя, поръчани от Чада за приятелката му Бансал, двамата стигат до нова бизнес идея – цветя, които издържат, без да увехнат, до 1 година.
Двамата влюбени създават компанията Venus Et Feur, която се занимава с доставката на рози в кутии.
Двойката стартира партньорство с ферма за цветя, намираща се в Еквадор, като разработват решение, използващо восък, което предотвратява бързото увяхване на розите, пише CNN.
За да промотират продукта си, предприемачите използват популярността в социалните мрежи на различни знаменитости.
Преди 2 години риалити звездата Клоуи Кардашиан публикува в профила си в Instagram снимка на кутия рози, която получила от Venus Et Fleur за "Свети Валентин".
Публикацията получава над половин милион харесвания, което дава летящ старт на бизнеса с рози на двойката от Ню Йорк.
Компанията продължила да работи по модела със знаменитостите. През миналата година пратили букет на DJ Khaled.
Понастоящем компанията е повече от добре позиционирана. В месеца преди "Свети Валентин" двойката получава около 1000 поръчки на ден.
Venus Et Fleur отваря и втори център за дистрибуция в Лос Анджелис в края на миналата година, като планира създаването на още три – в САЩ и по света, за да може да отговори на все по-голямото търсене на техния продукт. По думите им, компанията работи по над 80 хил. поръчки всяка година.
Продуктът на Venus Et Fleur обаче никак не е евтин – така, де, кой е стиснат, когато става дума за любов. Цената на една червена роза възлиза на 39 долара, а цяла кутия от 42 броя рози достига 399 долара.
Компанията има 44 служители и очаква да има приходи за тази година в размер от 18 до 20 млн. долара.
На пазара на „вечни рози“ все пак има конкуренция в лицето на фирмата The Million Roses, която залага на техника, базирана на глицерин, за да задържа цветята си свежи, както и Luxe Bloom, която пък използва техника за рехидратация на растенията.
Идеята очевидно се вижда печеливша и на други предприемачи, тъй като през миналата година три стартъпа с подобен бизнес модел успяха да наберат финансиране за десетки милиони.
Базираната в Амстердам Boomon набра 23 млн. долара, The Bouqs от Лос Анджелис получи 24 млн. долара, а лондонската Bloom & Wild си осигури инвестиции за 4.7 млн. долара.
Източник: Profit.bg.
Последвайте ни
0 Коментара: