Китайско отдавна не означава евтино. Стойността на местните марки стигна 1,4 трилиона долара
Общо 38 марки намериха място за първи път в списъка
Общата стойност на топ 200 на китайските марки се е покачила с 20% от предходната година, достигайки рекордните 9,2 трилиона юана (1,4 трилиона долара), стана ясно от списък, публикуван от консултантската компания Hurun в четвъртък.
Списъкът се оглавява за трета поредна година от китайската марка ракия Kweichow Moutai, чиято стойност се е повишила с 63% на годишна база до 1,04 трилиона юана, съобщава Националното радио.
Платформата за електронна търговия Tmall се нареди на второто място с 490 милиарда юана и 53% ръст на стойността.
Стойността на компанията за доставки на храна Meituan се е утроила до 240 милиарда юана, което помогна на бранда да скочи до седмото място в класацията тази година.
Общо 38 марки намериха място за първи път в списъка тази година, включително производителя на електрически автомобили Nio и търговеца на дребно Pop Mart.
118 от компаниите в списъка за частни.
Последвайте ни
0 Коментара: