Код розово: Барби манията завладя света
Розов сос върху бургер на Burger King, "Барби" домашни любимци с пуловери и легла с мотиви на розовата лейди – изключителна експлозия на розовото
Розов сос върху бургер на Burger King, "Барби" домашни любимци с пуловери и легла с мотиви на розовата лейди – изключителна експлозия на розовото - отидете в някой магазин за дрехи това лято и ще се сблъскате с тази реалност. Облеклата на Барби, фокусирани върху характерния цвят на куклата, доминират на модната сцена за втора поредна година, подпомогнати от тоталния маркетингов блиц на Mattel Inc. за създаване на шум около филма "Барби", който дебютира в кината миналия петък.
Има маратонки Барби, раници Барби, бански костюми Барби и качулки Барби за вашето куче. Има бутилки за вода с камъни, неоново жълти ролери с розови колела - и много други.
1500 лева Бонус за Онлайн Казино Игри!
"Няма кътче от земното кълбо, което да не е станало розово", каза в интервю Ричард Диксън, президент и главен оперативен директор на Mattel.
Дизайнерът на модни облекла Valentino даде началото на неотдавнашната розова вълна, като облече моделите от глава до пети в розово за ревюто през март 2022 г. Това накара стилистите на знаменитости да се втурнат да търсят визии в този цвят, който не може да бъде пропуснат.
Няколко месеца по-късно снимки показаха филмовата звезда Барби, Марго Роби, на снимачната площадка в горещо розов уестърн гащеризон. "Каемпи стилът" стана популярен в момент, когато западните облекла и искрящата мода на Y2K бяха на мода, казва Маделин Хърш, директор на новините за InStyle. Той съвпадна и със завръщането на много хора в офисите след блокирането заради COVID-19.
"Хората жадуваха за радост, цвят и нови дрехи, които да носят отново, а ефирната привлекателност на Барби беше лесна за възприемане", каза Хурш.
Когато стилът навлезе в употреба, модните списания отразяваха знаменитости от Ким Кардашиян до Хари Стайлс в ярки тоалети на Барби.
Барби е една от трите най-големи марки на Mattel. Производителят на играчки регистрира търговската марка Barbiecore през 2022 г. и си партнира с компании като френския дизайнер от висок клас Balmain, производителя на бижута Kendra Scott и компанията за облекло за почивка Barefoot Dreams. През 2023 г. тези усилия се разгръщат с пълна сила, като повече от 100 партньорства са свързани с филма. Предлаганите в момента артикули варират от тениска на Барби за 20 долара в Old Navy до потник за 1550 долара с логото на Balmain в шрифта на Барби.
Храните, вдъхновени от Барби, включват вкус на сладолед и Барби бургер с розов сос, продаван в Burger King в Бразилия.
Базираното в Мериленд кино Warehouse Cinemas разпродаде прожекциите си в четвъртък вечер на "Малибу бийч парти", на които се сервират розови коктейли в плаващи фламинго. Гостите, които се облекат като Барби или Кен, могат да подобрят безплатно пуканките си с ягодов прах и розов блясък за ядене.
Барби победи основния си конкурент в боксофиса за уикенда, който е драмата на Кристофър Нолан "Опенхаймер" за мъжа, стоящ зад създаването на атомната бомба. "Барби" завърши уикенда с международен боксофис от 337 млн. долара, като междувременно постави нови рекорди, докато "Опенхаймер" на Нолан събра 174 млн. долара в световния боксофис през премиерния си уикенд. И двата филма надминаха 55-те милиона долара от продажби на билети в Северна Америка, събрани миналия уикенд от последния филм на Том Круз "Мисията невъзможна: Пълна разплата".
Преди дебюта на "Барби" Джеф Бок, боксофис анализатор в Exhibitor Relations Co. Каза: "Това има потенциал да избухне по начин, който все още не можем да си представим".
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
3 Коментара: