Ако можеше да промени нещо в своето минало, Microsoft би започнала много по-отрано да се занимава с интернет търсене. Това признание направи настоящият CEO на компанията Стив Балмър пред чикагския клуб на топ мениджърите.
Microsoft не е била уверена в перспективите на търсещите системи и не е имала бизнес модел, свързан с тях, съобщава tgdaily.com.<br /> Едва в началото на миналата година компанията предприе решителни действия да достигне Google, като се опита да купи Yahoo &ndash; втората по популярност търсеща машина. <br /> Сделката обаче се провали и сега Microsoft разгръща собствени проекти за интернет търсене.<br /> Наскоро дебютира услугата Bing, която замени Live Search с претенцията да доставя на потребителите по-адекватна и полезна информация при търсене в мрежата.<br /> Към средата на юни пазарният дял на Bing достигна 12% на американския пазар. За един ден дори новата търсачка успя да изпревари Yahoo по популярност. / TechNews.bg. <br /> <br /> <br /> <br />