Търсенето на извънземни форми на живот става все по-вълнуващо с всяка изминала година, което се дължи на навлизането на все по-добри технологии. NASA продължават да използват мащабна мрежа от свързани помежду си умни апарати, за да следят дори за най-минималните предпоставки за формиране на микроорганизми в Космоса.

Само до преди няколко години екзопланетите бяха футуристична концепция, на която доста учени не вярваха, а днес вече сме открили хиляди подобни обекти. Космическия кораб NASA Dawn публикува серия от изображения на планетата-джудже Церес, разкриващи интересни детайли за химичната ѝ структура.

Припомняме ви, че Церес е най-малката планета-джудже в Слънчевата система и единствената, която орбитира в астероидния пояс между Марс и Юпитер. Учените от NASA анализират в детайли данните изпратени от космическия кораб Dawn и откриват наличието на резервоари със солена вода под повърхността на планетата-джудже.

Мистериозният воден басейн е разположен в дълбините на кратера Occator, който е с дължина от 92 километра, съобщава Mirror.Co.Uk.