Domino’s Pizza в Русия бе принудена да прекрати популярна промоционална кампания, която предлага доживотно безплатна пица, на фенове, които си татуират логото на компанията „на видно място”, тъй като прекалено много потребители се отзовали на поканата, предава The Moscow Times.

Промоционалната кампания, разпространена чрез ВКонтакте - руския еквивалент на Facebook, предлага 100 години безплатна пица от Domino’s на всеки, който си направи татуировка на логото на компанията и сподели снимка с татуса в социалните мрежи, пише Business Insider, цитиран от profit.bg. 

Кампанията стартира в края на миналата седмица, като трябваше да продължи 2 месеца, но компанията се принуди да прекрати промоцията след едва 5 дни, тъй като твърде много хора решили да се възползват от офертата.

Руската социална мрежа е наводнена със снимки на татуировки, изобразяващи логото на Domino’s, като феновете не са щадили мастило и са разположили картинката на най-видни места – ръце, крака, вратове, гърди и къде ли още не.

Така във вторник тази седмица компанията за пица обяви във ВКонтакте, че прекратява кампания.

„Важно съобщение до всичко, които се намират при татуист в момента: Ще ви включим в списъка с участници, но ще чакаме снимките до средата на днешния ден”, пишат от Domino’s.

Компанията ще предложи доживотна безплатна пица на първите 350 души, споделили снимка с новата си татуировка, добавяйки „тези с насрочени часове за по-късно, препоръчваме да ги отмените”.