Харвардски учени бият тревога: Консумация на тази напитка ни убива мълниеносно!

Научното изследване проведено на територията на САЩ и в него са участвали над 80 000 жени и близо 40 000 мъже

https://blitz.bg/zdrave/harvardski-ucheni-biyat-trevoga-konsumaciya-na-tazi-napitka-ni-ubiva-malnienosno_news665016.html Blitz.bg

Ново проучване на учени от Харвардския университет установи консумацията на коя напитка води до голям риск от преждевременна смърт. 

Добавете ги в менюто си! Топ-5 напитки за сърцето

Научното изследване проведено на територията на САЩ и в него са участвали над 80 000 жени и близо 40 000 мъже.

Резултатите от него са публикувани в списание "Circulation". Консумацията на две или повече напитки дневно увеличава риска от преждевременна смърт с цели 21%! 

За кои напитки става въпрос четете на Zdrave.to


 

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай