Скорошно проучване на учени от Училището по наука и политика в областта на храненето „Фридман“ към Университета Тъфтс установява до какво води ежедневното ядене на шам-фъстъци.
При участниците, които консумирали шам-фъстъци всеки ден, се наблюдавало значително увеличение на MPOD само след 6 седмици, като ефектът се запазил през цялото 12-седмично проучване.
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.