Кардиолози от Харвард назоваха горския плод, който пази сърцето здраво

Чаша плод на ден подобрява трайно съдовата функция и артериалната ригидност

https://blitz.bg/zdrave/kardiolozi-ot-harvard-nazovaha-gorskiya-plod-koyto-pazi-sarceto-zdravo_news680386.html Blitz.bg

Боровинките са вкусни и питателни. Те също така биха могли да намалят риска от сърдечни заболявания, което е бонус. Поради тази причина Съветът на Съединените щати “Highbush Blueberry” помогна за финансирането на проучване за изследване на потенциалните ползи от боровинките за здравето на сърцето.

Доказано: Това са най-полезните плодове

Изследователи от Университета в Обединеното кралство обединили усилия с учени от Харвардския университет към Кеймбридж. По-специално, те искали да разберат дали редовната консумация на боровинки може да промени профила на хора с метаболитен синдром, пише на сайта medicalnewstoday.com.

Какво открили учените четете в най-полезния здравен сайт Zdrave.to.

 

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай