Много хора страдат от високо кръвно налягане (хипертония) – тихо състояние, което драстично повишава риска от инфаркт и инсулт. Добрата новина е, че има ефективни стъпки за превенция, а една от най-мощните е промяната в диетата. Докато някои храни защитават сърцето, други могат сериозно да му навредят.
Изследванията са категорични, че един от най-големите виновници за високото кръвно е една конкретна храна. Проучвания показват, че консумацията на едва 17 грама от нея на ден може значително да увеличи риска от хипертония.
Коя е тази храна четете в най-полезния здравен сайт Zdrave.to.
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.