Този режим на хранене намалява значително риска от рак, инсулт и сърдечни заболявания

https://blitz.bg/zdrave/tozi-rezhim-na-hranene-namalyava-znachitelno-riska-ot-rak-insult-i-sardechni-zabolyavaniya_news653642.html Blitz.bg
ml PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "https://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd"> Учени от университета Отаго в Нова Зеландия са направили хранителен обзор, поръчан от Световната здравна организация (СЗО). 

Защо са толкова вредни бананите - 6 доказателства

Експертите са анализирали 185 научни изследвания и 58 клинични проучвания в рамките на 40 години. 

Изследователите са установили, че повечето хора по света не консумират достатъчно количество фибри, което им е необходимо за предпазване от смъртоносни болести. 

Повечето хора по света консумират по-малко от 20 грама фибри на ден. 

По колко фибри на ден трябва да си набавяте, за да се защитите от смъртоносни болести четете на Zdrave.to
 

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай