US учени посочиха хем лесна, хем отлична превенция срещу сърдечни заболявания

Твърдението е на базата на ново изследване, проведено от експерти от университета Тулейн в САЩ

https://blitz.bg/zdrave/us-ucheni-posochiha-hem-lesna-hem-otlichna-prevenciya-sreshtu-sardechni-zabolyavaniya_news981191.html Blitz.bg

Всеки, който държи на сърцето си, трябва да се интересува от ново изследване, проведено от учени от университета Тулейн в САЩ.

Известен кардиолог: Не яжте това, ако искате здраво сърце и кръвоносни съдове

Проучването, което продължава повече от 12 години и включва 450 000 участници, установява кое просто нещо, ако се практикува всеки ден, може да намали риска от сърдечни заболявания средно с 20%.

Какво да правите за превенция на сърдечните заболявания четете в най-полезния здравен сайт Zdrave.to.

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай