Първото голямо дарение от кампанията за дигитална солидарност на А1 вече е факт. Още през март компанията обяви, че ще дарява по един лев за всяко плащане през мобилното приложение Моят А1 или портала Моят А1 на сайта А1.bg.  

До момента кампанията е събрала над 100 000 лева, благодарение на хората, които решиха да останат по домовете си и да платят сметките си онлайн. С тези средства вече са закупени респиратори за три болници в страната – МБАЛ „Добрич”, МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” – Монтана, МБАЛ „Силистра”.

След като през март А1 дари 5 респиратора за сумата от 220 000 лв. на „Александровска” болница в София, в хода на настоящата кампания дарения получиха и болниците в Силистра, Добрич и Монтана. С това А1 показва, че не са забравени и нуждите на лечебните заведения в провинцията. Респираторите са от най-ново поколение и в последните месеци се превърнаха в дефицитна стока в световен мащаб.

 
Дарението би било невъзможно без стотиците хиляди абонати на А1, които спазиха стриктно изискванията за социална дистанция и платиха сметките си онлайн. От резултатите е видно, че кампанията набира скорост и все повече потребители избират плащането през приложението Моят А1 или през портала Моят А1 на А1.bg.
 
Само през първите две седмици на извънредното положение компанията отчита 260% повече регистрации в портала Моят А1 на А1.bg, 1 044% повече инсталации на мобилното приложение Моят А1 и ръст на плащанията през тях от 50% спрямо същия период на февруари.
 
Дарителството е само един от стимулите, които А1 въведе, за да стимулира плащането през Моят А1. Всички клиенти на телекома, които платят през приложението или сайта, получават и еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост. Той е валиден в продължение на 30 дни от датата на активация, като всеки потребител може да реши дали да го използва за себе си, или да го дари на свой близък, който също има мобилна услуга към А1.
 
Малко след началото на извънредното положение в България, А1 стана първият телеком, който отключи допълнителни безплатни ТВ канали, даде еднократен бонус за всички частни клиенти на мобилна услуга в размер на 10 000 МВ на максимална скорост, както и по 1000 МВ за клиенти в роуминг в ЕС и по 50 безплатни минути за всички, които се намират в други страни. 
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
 
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.