Политическата ситуация донякъде потвърждава старото правило, че липсата на комуникация ражда чудовища.

Още предизборната кампания постави някои разделителни линии. Някои партии отказаха да участват в културни и важни за избирателя дебати.

Комуникационните стратегии трябва да се оценяват според поставените и гонените цели. Може би именно целите на Слави Трифонов са диктували предложенията на кабинет да бъдат направени точно по този начин, коментира пред Радио София комуникационният експерт Любомир Аламанов.

Според него избирателите много лесно наказват поведение и отношение, което не искат да виждат. Само между април и юли 200 хиляди гласоподаватели оттеглиха доверието си от ГЕРБ.

„Нека политиците не мислят, че с изборите всичко е решено. Демокрацията не е състояние, а процес“, подчерта Аламанов.

Ако сме в крак с времето, трябва и политиците да се научат да използват новите комуникационни инструменти не по най-лесния, а по най-добрия начин.

Слави Трифонов комуникира над 20 години от телевизионния екран, но ако не продължи да развива този ресурс, той толкова бързо ще се изчерпи, че от ИТН ще се изненадат на следващите избори, допълни Любомир Аламанов.