bTV Media Group е внесла жалба в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) сrещу Нова Броудкастинг Груп за нарушения на забраната за нелоялна конкуренция, съобщиха от Би Ти Ви.
Причина за жалбата е търговската практика на Нова, която тя прилагала за периода 2009 -2012 година да предлага рекламно време на дъмпингови цени за подбрани клиенти.<br /> <br /> Избирателното предлагане на дъмпингови цени от страна на Нова Броудкастинг Груп на определени клиенти поставя рекламодателите в условия на неравнопоставеност и същевременно застрашава успешното развитие на телевизионния пазар у нас, заявяват от медията. <br /> <br /> &bdquo;Чрез този сигнал се надяваме не само да спомогнем за опазване на здравословната бизнес среда на телевизионния пазар, но и да съхраним интереса на участниците във всички останали индустрии, които са нашите рекламодатели. Смятаме, че всички рекламодатели трябва да получават равнопоставени условия за присъствие в телевизия, за да може пазарът да се развива успешно в среда на обективна и честна конкуренция&rdquo;, коментира Весела Димова, директор &bdquo;Продажби&rdquo; на медийната група. <br />