Фалит за легендарна компания, отговорна за храната на редица поколения
Tupperware става известна през 50-те и 60-те години на миналия век, предлагайки най-удобхните кутии за съхраняване на хранителни продукти
Tupperware, 78-годишната американска марка за пластмасови кутии за храна, обяви фалит и търси нови собственици, докато се опитва да привлече по-млади клиенти, съобщава The Guradian.
Компанията, основана от химика Ърл Тупър през 1946 г. и станала известна с патентования си печат, започна процедура по обявяване на несъстоятелност.
Tupperware става известна през 50-те и 60-те години на миналия век, когато търговски представители, предимно жени, организират партита на Tupperware, за да продават своята гама от пластмасови кутии.
За мнозина това е възможност да печелят допълнителни пари за домакинствата си по гъвкав график, който не изисква работа на пълен работен ден извън дома.
Компанията със седалище в Масачузетс в крайна сметка се превърна в синоним на домашно съхранение на храна и преживя възраждане по време на пандемията от коронавирус, когато клиентите прекарваха повече време в готвене у дома.
Оттогава обаче претърпя спад в продажбите, тъй като се бори да се справи с конкурентите, които популяризират продуктите си на по-млади хора в TikTok и Instagram.
Миналата година компанията предупреди, че е изложена на риск да фалира, освен ако не набере спешни средства.
Шефовете казаха, че търсят потенциални купувачи, които биха могли да "защитят емблематичната марка и да продължат да напредват трансформацията на Tupperware в дигитална компания, ръководена от технологии“.
Цената на акциите на Tupperware падна с повече от 50% тази седмица, след като се появиха новини за фалита.
Последвайте ни
2 Коментара: