Американският виртуален застрахователен агент Insurify, който е основан като стартъп и е ръководен от българите Снежина Захария и Тод Кирязов, влезе в ежегодната класация Next Billion-Dollar Startups на глобалния Forbes, пише money.bg.

Базираната в САЩ компания е сред 25-те стартъпа, в които анализаторите виждат най-голям шанс да се превърнат в следващите звездни еднорози или казано иначе - стартъпи с капитализация от над $1 милиард.

Снимка 584999

Източник: Insurify

Днес за Insurify работят около 160 служители, част от които са базирани в София

Компанията откри развойния си център у нас през 2020 година, отбелязвайки важен етап в растежа си. Екипът от висококвалифицирани специалисти в областта на машинното обучение и софтуерния анализ е зает с разработването на технологичните иновации, стоящи зад зад услугата.

Това е виртуален застрахователен агент и онлайн застрахователен портал - интуитивна платформа, базирана на изкуствен интелект и машинно обучение, която предлага сравнение и онлайн покупка на застрахователни оферти в реално време от най-добрите дружества в САЩ.

Началото

Insurify е основана през 2013 година от Снежина Захария, Тодор Кирязов и Гиоргос Захария. Тогава Снежина Захария, сега главен изпълнителен директор, намира пазарна ниша и решава да изгради уеб платформа, в която потребителите получават в реално време персонализирани оферти за автомобилни, жилищни и животозастраховки.

Те са както от големи, така и от регионални застрахователни компании в САЩ и имат възможността да закупят застраховката си по начина, по който предпочитат - по телефона или онлайн.

Към днешна дата Insurify е набрала почти $130 милиона рисков капитал

В тазгодишната класация за бъдещи стартъпи за милиарди на Forbes и TrueBridge намират място няколко застрахователни компании, като Cowbell Cyber и Kin Insurance. Те печелят вниманието със способността си да достигат директно до потребителите и бизнеса, без нуждата от физически срещи с брокери.

През септември миналата Insurify година получи $100 милиона финансиране от настоящи и нови инвеститори. Тогава от компанията заявиха, че ще използват новото финансиране, за да разширят дейността си и да ускорят своите планове за растеж.

А те включваха по-нататъшно разширяване и диверсификация на застрахователните продуктови вертикали на компанията, включване на повече оферти в реално време, подобряване на функционалността на продукта, грижа за съществуващите и потенциални клиенти отвъд момента на закупуването на продукт, както и увеличаване разпознаваемостта на бранда и наемане на още служители, както в САЩ, така и в България.