Nokia събра най-много потребителска подкрепа в тазгодишна класация на списанието за икономика и мениджмънт BGBusiness Bulletin „Любими марки” и печели Голямата награда, съобщиха от Българската стопанска камара, съорганизатори на проявата заедно с Германо-Българска индустриално-търговска камара.
Във финалния етап на конкурса, който започна на 8 декември 2008, са гласували 3251 души, които са дали подкрепа за следните марки в десетте категории:
1. Хранителни продукти: Milka - 1584, Белла - 1330, Danone - 336
2. Черна техника: Sony - 1621, Samsung - 883, Panasonic - 744
3. Хигиенни продукти и козметика: Nivea - 1383, L*Oreal - 863, Vichy - 1002
4. Безалкохолни напитки: Coca-Cola - 1615, Девин - 895, Cappy - 738
5. Мобилни апарати: Nokia - 1826, Sony Ericsson - 783, Samsung - 639
6. Автомобили: BMW - 1252, Audi - 1057, Mercedes - 938
7. Медии: bTV - 1416, Нова телевизия - 1098, Капитал - 738
8. Спортни облекла и принадлежности: Adidas - 1565, Nike - 865, Puma - 821
9. Високоалкохолни напитки: Jack Daniel*s - 1217, Tullamore Dew - 1162, Absolut - 868
10. Нискоалкохолни напитки: Загорка - 1179, Martini - 1022, Шуменско - 1048

Всичките 10 наградени марки получават правото да се наричат „Любима марка в България”, информират от БСК. /БЛИЦ