Ексшеф на ГДБОП отхвърли една от най-тиражираните версии за ужаса с 45 трупа на "Струма"
По думите на Румен Миланов въпросителните около инцидента са много
"Влизането към площадката за почивка на пътя става през чупка, а не през крива, която да подведе водача. Защо при една плавна траектория той не е успял да овладее автобуса? Дали са блокирали колелата, дали водачът не е бил в състояние да управлява превозното средство?
Отговори на всичко това ще даде експертизата. Влизането в разделителната ивица обикновено е благоприятно и намалява инцидентите, но македонският автобус е имал нещастието да застане между двете огради", обясни той.
Румен Миланов обърна внимание, че у нас изоставаме в поддържането и обзавеждането на пътната система. Спорна е и темата дали мантинела или бетонни прегради осигуряват по-добрата защита.
"При бетонните ограждения има леко връщане на автомобила като пинг-понг. Добре е използването на такива на мостове", коментира още бившият директор.
Последвайте ни
6 Коментара: