Нито съм бил надрусан, нито мъртвопиян! Ако бях карал с 200 км/ч и съм се правил на Капитан Планета, сега нямаше да съм жив. Това заяви пред Флагман.бг водачът на БМВ-то, което на 29 май около 22 часа  се е забило не в една, а в две асфалтополащи машини - едната  за изливането на асфалта, а другата - валяк.  Това е станало при отсечката в ремонт край Ахелой, за случая Флагман съобщи снощи, позовавайки се на свои източници.

По думите му, когато той е шофирал, по трасето нямало нито гонки, нито кушии.

Идвах от с.Каменар, завих наляво към Ахелой, разминах се с няколко автомобила. Никъде по пътя не бе обозначено, че е в ремонт. Докато карах по правата отсечка, по средата на двете платна се появиха две асфалтополагащи машини - едната беше валяк, от другата страна бе мантинелата, нямаше накъде да завъртя колата. Нямаше знаци никъде, нито машините бяха обезопасени, липсваше каквато и да е индикация, че ремонтът все още тече. За осветление да не говорим. Не съм длъжен да чета пресата, за да знам дали е отворен пътят или не. Аз съм шофьор и гледам знаците, когато те липсват, какво според вас трябва да направя?”. Така  риторично попита 32-годишният бургазлия.

След удара той се  обадил на свой колега, който пък  сигнализирал тел.112. Когато на място са дошли униформени, самият той е настоял да му направят тест с дрегер, наркотест и кръвна проба.

След инцидента Мартин  бил откаран в бургаската болница, където лекарите установяват, че има леки мозъчни сътресения, счупено ребро и няколко охлузвания.

Припомняме, че помляната напълно скъпоструваща техника е на строителната фирма „Брилянт”. Сблъсъкът между машините и БМВ-то е станал в района на двете недостроени, изоставени от около 10 години кръгли кули край Ахелой. Участъкът е бил ограден и от двете страни с диги, които обаче вече приличат на случайно изсипан пясък, заради честите нарушители, които минават през тях, мислейки, че няма да имат проблем, посочи още Мартин.


Немското возило буквално се е забило в двете тежки машини






Ето така всъщност изглеждат предпазните пясъчни диги в началото на трасето