Джип, който се движи по земя, лети и плава показват на авиационното изложение МАКС-2017 в Москва
Този път не се очакват смайващи изненади, но все пак ще има какво да се види
За първи път ще бъде публично показан новият вариант Ми-171Ш-ВН. За полувековната му история са показани над 90 различни модификации: за търсене и спасяване, транспортни, ударни, разузнавателни, медицински. Последният модел е предназначен за спецназа, като е отчетен и опитът от Сирия.
Този Ми-171 ще бъде много повече издръжлив и ефективен с новите двигатели с подобрени височинно-климатични характеристики. Машината е и с нови композитни лопати и Х-образен опашен винт. Така скоростта е повишена до 280 км/час. Трето, вертолетът получава управляемо ракетно въоръжение и две бордови картечници 12,7 мм, както и най-новия комплекс за бордова отбрана „Президент”. Подът е покрит с кевларена броя.
Лек и маневрен
Независимо че прототипът на лекия фронтови изтребител МиГ-35 вече е демонстриран, неговият окончателен предсериен вариант ще бъде показан за първи път. Серийното му производство ще започне в близките две години.
От ранните версии се различава с по-голямата далечина на полета, максимална скорост почти 2700 км/час, нови двигатели с управляем вектор на тягата. Новият радар ще може да съпровожда до 30 цели на разстояние до 160 км.
Амфибията „Тритон” лети, плава, пътува по земята
Уникалният автомобил-амфибия „Тритон” е двуместен джип основно с гражданско предназначение. По сушата се движи като електроавтомобил на разстояния до 100 км, а изминава до 400 км по вода и във въздуха като самолет с меко крило (параплан). Последните две способности ги постига с малошумен десетлопатен винт зад кабината.
Завръщането на „кукурузника”
Втори живот е получил добрият стар биплан Ан-2, вдигнал се за първи път във въздуха през 1947 г. Самолетът със стопанско предназначение сега е изцяло е изпълнен от композитни материали. Получил е по-мощни и съвременни двигатели.
Според неговите създатели новият Ан-2 може да издържи по-големи натоварвания, да се приземява на неподготвени площадки и да лети в условията на Крайния Север.
Превод и редакция: БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: