Защо и в момента произвеждат коли със задно задвижване, ако предното отдавна е доказало своите превъзходства? Не всичко е толкова еднозначно - задното има и плюсове. 

Интересно е, как биха се чувствали много от днешните автомобилисти, ако духът от лампата на Аладин изневиделица им смени предното задвижване със задно?


Или обратното - задното с предно: не е важно... 

Смело може да се заяви, че мнозинството от ежедневни шофьори няма да разбере нищо. 

Във всеки случай, поне не веднага - особено, ако под гумите има сух асфалт и няма поледица. 

С времето, вероятно, но в обикновена ситуация - едва ли. 

Изключение ще направи някой откачен дрифтаджия, който ежесекундно прави "квалификация", а след това ще почувства, че димът е дошъл не от там, където трябва. 

За това, защо предното предаване е удържало победа в масовите автомобили, е писано много. 

Фактически серийното задно задвижване става рядкост. 

Освен това, такива коли все още се произвеждат: за тях има устойчиво търсене. 

Причините за това са следните. 

За да ги научите, посетете auto.blitz.bg.