Резултатът е постигнат в условия на финансова криза и доказва, че сега е правилният момент за инвестиции в системи за управление на бизнеса, посочиха от компанията.
38% ръст в продажбите на решения за управление на бизнеса от типа ERP/CRM отчете Майкрософт България за първото полугодие на финансовата си година, което за компанията отговаря на втората половина на календарната 2008, съобщава TechNews.bg. Ръстът основно се дължи на нови клиенти и партньори, обявиха днес от Майкрософт на среща с журналисти.

Нови клиенти на ERP решения са компании като Еуратек, Алкомет, Дарко и Евростил. Текат и проекти за разширяване на функционалностите на вече внедрени системи. В областта на CRM за клиенти на Майкрософт са привлечени Американската търговска камара в България, Съни Холидейс, Контитранс-М и др.

Ръстът е постигнат в условия на финансова криза и доказва, че сега е правилният момент за инвестиции в системи за управление на бизнеса, посочиха от Майкрософт. Кризата катализира необходимостта от внедряване на подобен род решения, поради спецификата на проблемите, които се решават чрез използването им, допълниха специалистите на компанията.

Интегрираните бизнес приложения оптимизират разходите, в това число намаляват влиянието на заемния капитал. Освен това позволяват управление на себестойността в реално време, задържане на клиенти и нива на обороти чрез бързи анализи и отговори на заявки от клиенти.

Увеличава се и оперативната ефективност, като се автоматизират и свързват всички критични за бизнеса операции. Не на последно място, ERP/CRM системите минимизират ненужни маркетингови разходи, като позволяват на служителите да създават таргетирани списъци и да автоматизират процесите чрез създаване на онлайн маркетингови кампании. /БЛИЦ