Новите правила на социалната мрежа Фейсбук, които влизат в сила от 1 януари 2015 г., не засягат толкова отделния потребител, колкото корпоративните компании, рекламодателите, бизнеса като цяло. Това обясни пред БНТ Александър Богоявленски – консултант по корпоративни и дигитални комуникации.
&bdquo;Декларациите, които много от потребителите споделят, нямат никаква правна стойност&rdquo;, подчерта Богоявленски.<br /> <br /> Той отбеляза, че от Нова година нататък рекламите в социалната мрежа ще се увеличават пропорционално, но ние ще можем да управляваме техния поток на стената си.<br /> <br /> Тоест ще можем да филтрираме тези брандове, които ни интересуват, и тези, които нямат никакво отношение към нас и да ги изключим със съответния бутон, добави той.<br /> <br /> Също така ще се появи бутон, с който да можем да купуваме онлайн. Богоявленски открои, че е много важно да се четат правилата на социалната мрежа и открои, че ние имаме пълен контрол над това, което споделяме и с кого.<br /> <br /> Политиката на Фейсбук е, че информацията се пази много дълго време, дори и да деактивираме профила си, а личните съобщения се пазят в много бази данни, и то за дълго, но ако се злоупотреби с тях, винаги може да се осъди компанията.<br /> <br />