А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards
Компанията получи две първи и две втори места от престижния конкурс
„Изключително горда съм, че усилията, които полагаме, не остават незабелязани. Последните резултати от проучването на „Еделман Тръст Барометър” 2018 г. показват, че 72% от хората вярват на компаниите, в които работят, а технологиите остават секторът с най-голямо доверие (75%).
Това е двойно признание, но и голяма отговорност за компании като нашата и ние се стараем да оправдаем очакванията всеки ден. Като технологична компания, осъзнаваме ролята си за повишаване доверието на обществото към технологиите и работим непрекъснато за това да ги направим достъпни, удобни и полезни.”, сподели по време на церемонията Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1.
Първото място в категорията „Инвеститор с визия” бе присъдено на А1 за цялостния процес по ребрандинга на компанията през миналата година. Промяната беше свързана не само с въвеждането на нова визуална идентичност, а и с нов подход в обслужването на клиентите, с предлагането на нови, иновативни услуги и стартирането на нови социално отговорни проекти.
Доказателство за постиженията на компанията е и поддържането на стабилен ръст във финансовите показатели вече трета година.
Потвърждение за успешното ребрандиране е и първото място в категория „Иновация в маркетинга и ПР сферата” за специалния подход в комуникационно отношение.
Новият бранд беше представен с мащабна рекламна кампания, серия от традиционни и нетрадиционни материали в медиите, публикации в социалните мрежи, специални събития и редица инициативи, чрез които компанията успя да достигне до всички целеви групи и да наложи новия бранд А1. За кратък период от време новото име стана разпознаваемо за всеки в България.
Корпоративният ребрандинг на А1 заслужи и второ място в категорията „Бизнес проект на годината”, като с основен принос за това признание са новите продукти и услуги, които станаха част от портфолиото на компанията.
Само в рамките на година А1 представи собствена марка смартфон A1 Smart N9, добави MAX Sport 3 и MAX Sport 4 към вече съществуващите си спортни канали, разработи собствена музикална платформа А1 Xplore Music, стартира финансовите услуги A1 Wallet и А1 Кредитна карта, навлезе в електронните спортове с A1 Gaming League и продължи да работи за дигитализацията на българския бизнес с развитието на своите дигитални услуги.
Още едно доказателство за усилията на А1, насочени към дигитализация на бизнеса у нас, е и второто място в категорията „Технологична иновация на годината” за услугата A1 Security Cloud.
Нейното използване гарантира съответствие на българските компании с изискванията на GDPR и предлага цялостно решение за информационна сигурност, предназначено за бизнес клиенти от всички сегменти. С A1 Security Cloud бизнесът в България може да разчита на високотехнологично решение, предоставено на принципа „софтуер като услуга” с месечни плащания без необходимост от значителна инвестиция в инфраструктура и софтуерни лицензи.
Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” и Биляна Дражева, мениджър „Вътрешни комуникации” в А1, с наградите, които компания получи на b2b Media Awards
Признание за А1
С отличията от конкурса на b2b Media, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, вече надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България.
Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.
b2b Media Awards
Петото издание на конкурса b2b Media Awards отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Журито даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на продуктите, и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.
Тази година отличията в над 20 категории си поделиха компании с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти от различни сектори у нас.
Последвайте ни