54 студенти от УНСС завършиха успешно А1 Бизнес академия
За участие в А1 Бизнес академия кандидатстваха над 100 студенти от 2-и, 3-и и 4-и курс и магистърската програма на УНСС
54 студенти от Университета за национално и световно стопанство (УНСС) показаха отлични резултати с над 85% успеваемост на тестовете след всяко от практическите обучения, част от програмата на А1 Бизнес академия.
Те получават сертификат за успешно завършване на програмата, организирана съвместно от А1 и УНСС.
Най-добре представилите се участници ще имат възможност да се включат в Лятната академия на А1, която ще стартира в следващите седмици своето четвърто издание. Чрез нея студентите ще получат още възможности да натрупат ценни знания и умения, като работят по приоритетни за компанията проекти под ръководството на ментор.
За участие в А1 Бизнес академия кандидатстваха над 100 студенти от 2-и, 3-и и 4-и курс и магистърската програма на УНСС. 84 от тях бяха поканени да се включат, на база демонстрирани високо ниво на мотивация и добра аргументация на кандидатурата си.
Чрез съвместната програма А1 Бизнес академия с УНСС се постига по-добро взаимодействие между бизнеса и академичните среди. Структурираните теоретични и практически обучения се проведоха в хибриден формат и имаха за цел да подкрепят младите хора при изграждането на ценни умения за работа в бизнес среда още от началото своята на кариерата.
В рамките на трите месеца, в които се проведе А1 Бизнес академия, 23 лектори от А1 преподаваха на студентите, разпределени в четири направления – „Финанси“, „Маркетинг“, „Човешки ресурси“ и „Икономика/Търговия“.
Програмата е част от дългосрочното партньорство между А1 и УНСС и включваше 22 професионални теми и 6 специализирани обучения, насочени към подобряване на социалните умения на студентите.
Студентите с интереси в областта на финансите научиха повече за работата в сферата на счетоводството и по-конкретно в областта на приходи и разходи, финансови отчети и контролинг среда.
Бъдещите специалисти в сферата на маркетинга се запознаха с различни похвати при изграждане на успешен бранд в дигитална среда, дигиталната реклама и развиване на бранда в социалните мрежи.
Програмата предостави и богати възможности за студентите с интерес към „Управление на човешките ресурси“ чрез обучения за развитие на работодателска марка, привличане на таланти и изграждането на програми за развитие и обучение.
Експертите от А1, преподаващи на участниците от направление „Икономика/Търговия“, дадоха насоки на младите хора за спецификата на бизнеса с ICT и IoT решения, както и за работата с представители на малки, средни и големи предприятия.
Последвайте ни