Омбудсманът заговори за сериозен проблем, свързан с онлайн обучението
Всички мобилни телефони на нашите експерти и сега са на сайта на институцията, заяви Диана Ковачева
„Почти в края на тази година няма как да не обърна внимание на начина, по който работи институцията в условията на пандемия. Омбудсманът не спря да работи за нито един ден. Ние направихме повече от това просто да сме близо до хората.
Всички мобилни телефони на нашите експерти и сега са на сайта на институцията.
За период от близо 2 месеца ние увеличихме броя на жалбите. Със съжаление го казвам с 30 %. 7 000 жалби получихме за 4 месеца и половина“, каза още Диана Ковачева.
„Ако ми позволите да направя едно обобщение за това кои са най-честите нарушения. Хората останаха без работа и без доходи.
Те се оплакват от нарушения на трудовите и социалните си права. От неправомерни действия на частно-правни субекти, колекторски фирми, фирми за бързи кредити, частни съдебни изпълнители, от нарушение във връзка с достъп до образование.
Дигиталното образование беше важно, но постави един много остър проблем за дигиталната бедност и дигиталното изключване“, изтъкна Ковачева.
Според нея въпросът сега е по какъв начин всички деца ще получат равен достъп до качествено и безплатно образование, за да се справим с проблема на дигиталната бедност.
Последвайте ни
0 Коментара: