С обаждане по телефона битовите и малките стопански клиенти на EVN от Източна България, вече ще могат да проверяват текущите си сметки за електроенергия,предаде кореспондентът на Агенция БЛИЦ в Бургас. 0700 1 7777 и 0700 10 207 са двата номера, на които ще се правят справките, уточниха от енергопреносното дружество.
И досега клиентите имаха възможност да проверяват за фактурата си, но чрез връзка с оператор. Отсега нататък всеки, който желае да узнае стойността на текущата си сметка, получава възможност за автоматична справка.
На номер 0700 10 207 е необходимо да се въведе ИТН (номер на измервателна точка), който може да се вземе от предишна фактура, за да получите информацията.

При обаждане на телефон 0700 1 7777 – след избора на този номер се избира „1” за тонално набиране и „1” за автоматична проверка, след което e необходимо клиентът да въведе ИТН.
В случай, че клиентът желае консултация за сметка, т.е. връзка със сътрудник, трябва да избере 0700 1 7777 – след това „1” за тонално набиране и „2” за връзка със служител на телефонния център.
Освен това информация за размера на текущата фактура клиентите могат да видят на интернет-страницата на дружеството https://www.evn.bg/ след предварителна регистрация в сайта. Информацията за фактурите се зарежда веднъж месечно в интернет-страницата и е достъпна за битови клиенти.
29 специалисти в телефонния център са в помощ на потребителите на EVN Bulgaria 24 часа в денонощието при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с аварии, фактури, плащания и отчитане, обясниха от компанията. /БЛИЦ