29 специалисти от EVN могат да поемат 4200 обаждания в денонощието
На номер 0700 10 207 е необходимо да се въведе ИТН (номер на измервателна точка), който може да се вземе от предишна фактура, за да получите информацията.
При обаждане на телефон 0700 1 7777 – след избора на този номер се избира „1” за тонално набиране и „1” за автоматична проверка, след което e необходимо клиентът да въведе ИТН.
В случай, че клиентът желае консултация за сметка, т.е. връзка със сътрудник, трябва да избере 0700 1 7777 – след това „1” за тонално набиране и „2” за връзка със служител на телефонния център.
Освен това информация за размера на текущата фактура клиентите могат да видят на интернет-страницата на дружеството https://www.evn.bg/ след предварителна регистрация в сайта. Информацията за фактурите се зарежда веднъж месечно в интернет-страницата и е достъпна за битови клиенти.
29 специалисти в телефонния център са в помощ на потребителите на EVN Bulgaria 24 часа в денонощието при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с аварии, фактури, плащания и отчитане, обясниха от компанията. /БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: