Ето какво сподели специално за българската публика Анди Престън преди идването си на 29 април в България!
<strong>- Анди, разкажи ни повече за себе си?<br /> </strong><br /> В началото бях професионален купувач и работата ми бе да &bdquo;побеждавам&ldquo; хора, занимаващи се с продажби. В тaзи си роля научих къде грешат сейлс професионалистите и какво кара хората да не купят от тях. Тогава реших да се занимавам с продажби, опитвайки се да имплементирам наученото, за това какво НЕ трябва да се прави, ако искаш да продадеш на някого даден продукт или услуга. С това, аз се превърнах в един от най-добрите в областта на продажбите във Великобритания, продавайки стоки с широко потребление (офис консумативи) срещу 150 конкуренти, всички продаващи същото нещо, от същия каталог &ndash; същия продукт, същата услуга, със същото качество. Поради факта, че работех за франчайз компания, трябваше да заплащаме такса към главния офис всеки месец. Mоята цена беше 15% по-висока от тази на всички останали, продавайки напълно идентични продукти. Ето защо беше наистина огромно постижение да се превърна в най-добрия сейлс агент в страната.<br /> През последните 11 години лично съм обучил над 60,000 човека в 16 различни страни и притежавам отличието на най-препоръчвания експерт по продажби. За да се уверите, вижте препоръките ми в Linkеdin, които са 275 само в този сайт - www.linkedin.com/in/andypreston<br /> <br /> <strong>- Какво е най-голямото предизвикателство, с което си се сблъсквал в работата си като специалист по продажби?<br /> </strong><br /> Как да продавам същия продукт като всички останали, но да взимам 15% повече! Това е и основата на моята методология за продажби Stand Out Selling &ndash; как да се различаваш от конкуренцията, да спечелиш повече бизнес партньори и да правиш всичко това дори когато си на по-висока цена от останалите.<br /> <br /> <strong>- Ще ни разкажеш ли малко повече за студените обаждания в новата икономика. Защо студените обаждания се промениха?<br /> </strong><br /> Студените обаждания се промениха, защото и пазарът се промени. Купувачите се промениха. И ние трябваше да се променим като търговци.<br /> <br /> Днес има толкова много достъпна информация за сейлс агентите, която им позволява да изпипат своите обаждания &ndash; нещо невъзможно преди 10 години. Също така предвид количеството съобщения, достигащи висшия мениджмънт, вашите обаждания трябва да се отличават значително от остатъка, за да спечелите вниманието им.<br /> <br /> <strong>- Какво проучване да направим преди да започнем т. нар. &bdquo;студени обаждания&ldquo;?<br /> </strong><br /> 3 основни точки:<br /> 1 Проучете компанията <br /> 2 Проучете индустрията &ndash; какви са настоящите проблеми, трендове и горещи теми в дадената област.<br /> 3 Индивидуално проучване &ndash; какво можете да намерите за човека, с който водите комуникацията, което да ви помогне да разчупите ледовете още на първата среща.<br /> <br /> <strong>- Как да преминем през &bdquo;пазителите на вратите&ldquo;?<br /> </strong><br /> Лично аз разработих стратегия, която доказано преминава през 50% от така наречените пазители. Накратко, всичко се състои в това да имаш контрол над ситуацията (без да си арогантен) и да накараш пазителите да направят това, което искаш ти да направят, а не, което те първоначално са искали да постигнат. Тук аз използвам различни тактики и психология на продажбите &ndash; основата на работата ми в тази област.<br /> <br /> <strong>- И един много важен въпрос! Защо много от търговските агенти не затварят достатъчно сделки?<br /> </strong><br /> Аз виждам 3 основни причини, поради които специалистите по продажби губят сделки:<br /> 1. Преследват грешната сделка (търговецът не е преценил обективно шансовете, които има за спечелване на сделката. Това води до загуба на време и ресурси на компанията. Вина на продавача.)<br /> 2. Загубили са контрол над сделката. Вина на продавача.<br /> 3. Изпреварил ги е техен конкурент или е предложил по-добра цена. Вина на продавача.<br /> Това се единствените причини. Другото са извинения.<br /> <br /> <strong>- Има ли начин да разберем какви са шансовете да затворим дадена сделка?<br /> </strong><br /> Да, има система която гарантира, че няма да се загуби сделка, ако се използва правилно. Мога да определя каква е вероятността за затваряне на дадена сделка за по-малко от 5 минути. В много случаи търговците печелят сделки, единствено заради късмета си &ndash; противоположно на това да контролират процеса. Това е доста плашещо и е моя мисия да се опитам да го направя по правилния начин.<br /> <br /> <strong>- Разкажи ни повече за твоя семинар в София. Какво да очакват хората?<br /> </strong><br /> Могат да очакват брутални откровения за това какво работи на пазара сега (и за в бъдеще), и какво не.<br /> Ако приложат наученото на практика, със сигурност това ще бъде най-добрата инвестиция, която са правили за обучение по продажби!<br /> <br /> Повече информация и резервация на билети <a href="https://webandevents.com/hardcore-sales-s-andy-preston/">тук</a>.<br /> <br />