БЛИЦ е несменяем лидер сред новинарските сайтове и през първия месец на 2018 г., сочат най-новите данни на "Гемиус". БЛИЦ е на върха сред новинарските сайтове (РС и мобилни версии) в 90% от десетте категории, по които се изготвя класацията на "Гемиус".

В ключовите за рекламодателите категории като импресии, среден брой на импресии на посетител, средно време на посетител, посещения, сред брой на сесии на посетител, дял на имресиите и дял на времето БЛИЦ продължава да няма конкуренция. 

По брой на импресиите БЛИЦ е от два до над 20 пъти по-напред от новинарските сайтове, включени в класацията. Сайтовете на "24 часа" или "Дневник", например имат от 3,5 до 8,5 пъти по-малко импресии (прочетени информации) от БЛИЦ. В сравнение с декември 2017 г. например импресиите в БЛИЦ са нараснали с около 14 милиона от 57,56 до 71,23 милиона, а за "24 часа" увеличението е около 4,4 милиона - от 16,02 млн. до 20,46 млн. или 10 милиона по-малко от БЛИЦ.

Естествено и броят на импресиите на посетител и времето, което прекарват читателите на БЛИЦ в сайта, е несъизмеримо повече, в сравнение с това в останалите сайтове. Ако се прибави и трафикът (реални посетители, импресии, посещения) на многобройните читатели на БЛИЦ в чужбина, който варира от 15 до 20% от общия, то показателите за новинарски сайт №1 във всички категории стават още по-внушителни.

В една-единствена категория "реални потребители" пред БЛИЦ са само 2 от десетките свързани сайта на Нетинфо и "24 часа". 

За стабилната първа позиция на БЛИЦ допринася и стриктното спазване на правилото сайтът да не използва изкуствено генериран трафик. Защото, ако посещенията в даден сайт само за един месец скочат с няколко десетки хиляди, а нивото на импресиите остава почти на нивото на предишния, и за неспециалистите е ясно, че става дума за надут балон.

Това, което е от първостепенно значение за първата позиция на БЛИЦ, е огромният читателски интерес към новините и четивата в сайта. Средното време на посетител в БЛИЦ е 1 час и 47 минути за януари. Което означава, че хората влизат и четат при нас много разнообразни и интересни новини. А дори в най-близките по този показател до БЛИЦ сайтове посетителите остават средно около 20-30 минути. 

Това се потвърждава и от значителния среден брой импресии на посетител. В БЛИЦ те са над 67 - с 50 повече например отколкото в "24 часа", където те са само 17. Това означава, че един човек посещава БЛИЦ значително повече пъти в сравнение с конкурентите му в класацията.  Това сочи безпристрастната статистика. С две думи: БЛИЦ е №1. А главната заслуга за това е на многобройните му читатели у нас и далеч извън пределите на родината. 

Отделно следва да се посочи изключително бързият ръст по всички показатели на обновения от октомври здравен сайт на БЛИЦ - Zdrave.to, който през януари 2018 г., както през октомври, ноември и декември 2017 г. е твърдо на трета позиция в класацията на "Гемиус" за най-четените здравни сайтове в България. 

Следва да се отбележи, че Zdrave.to постига този ръст в рамките на 4 месеца след старта на обновяването на сайта, което е залог за още по-внушителни резултати през следващите месеци.