Експерт посочи възможно ли е асфалтът в района на свогенската трагедия да се е износила от интензивността на движението
„За сравнение ще кажа по автомагистрала „Тракия“ е 8-10 пъти по-интензивно движението“, посочи още инж. Табаков.
Според него пътната настилка и обстановка няма основание да се сочат като някакво обстоятелство или причина за инцидента. „Разбрах от колега, не съм ходил на място, че там има ограничение на скоростта от 40 км/ч., а от своя страна е в урбанизирана територия, където е разрешено 50 км/ч.“, обясни той.
Според него обстоятелствата съчетани с дъжда имат също своя принос към инцидента. "Защото ако е запрашена настилката, макар и нова, се образува хлъзгав слой", посочи той.
Инж. Табаков каза, че няма данни за спирачен път или рязко спиране. „По отсечката има поставени пътни знаци, предпазна ограда, която отговаря на изискванията по европейския стандарт, няма смущаващи обстоятелства в пътната обстановка“, уточни още той. По думите му се наблюдава отново упражняване на натиск от някой хора на гърба на пътищата и се пише в публичното пространство за това как била износена настилката и как има недостатъци по пътя. „Трябва да спре да се търси евтина популярност на гърба на потърпевшите. Обстоятелствата се знаят вече, даже самият водач е казал, че е изгубил управление над превозното средство и с рязкото завиване автобусът се преобръща през мантинелата и се срива по ската“, коментира инж. Табаков.
Последвайте ни
0 Коментара: