Лидл България започна строежа на 100-ия си магазин в страната. Така веригата отбелязва ключов момент в своята история и затвърждава устойчивата си експанзия от 2010 до днес.
 
Юбилейният магазин ще зарадва жителите на кв. Княжево в началото на следващата 2020 година, когато компанията ще има и още един повод за празнуване – своята 10-та годишнина на българския пазар. Новият филиал ще предложи всички характерни за Lidl предимства – удобна локация, обширен паркинг, простор и уют, лесна и удобна подредба на стоките, както и богато портфолио от висококачествени продукти с оптимално съотношение качество-цена.  
 
Водена от желанието да предложи най-характерните за хранителната верига предимства, Лидл България ще продължи своята експанзия. Догодина компанията ще открие поне 5 нови обекта, като фокусът отново ще бъде върху по-големите градове и Черноморието.
 
През 2019 отвориха врати общо 7 Lidl магазина, като част от тях бяха в напълно нови локации, като Св. св. Константин и Елена, Поморие и Царево. В София компанията откри 3 магазина в по-централни райони, изцяло съобразени с изискванията на градската среда и предпочитанията на потребителите.
 
Едновременно с това, компанията продължава и с грижата за съществуващата магазинна мрежа като  инвестира и в реновирането на настоящите си магазини. Програмата за реновиране включваше общо 60 магазина, като през 2019 бяха реновирани и последните 18 обекта. Така модернизацията вече е факт във всички магазини на Lidl. Повече простор и комфорт за клиентите и служителите, внедряване на най-съвременна техника и оборудване, както и цялостна подмяна на осветлението с енергоспестяващо LED осветление с цел подобряване на енергийната ефективност са част от мерките при обновяването, които допринасят за модерната визия и устойчивото и отговорно присъствие на Lidl в цялата страна.
 
За Лидл България 
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 99 магазина в 47 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.