Нова корейска алтернатива на цигарите у нас СНИМКИ
Освен добре познатия IQOS, предлаган от Филип Морис Интернешънъл, сега на пазара се появява и LiL Solid 2.0
Пушачите в България вече имат още една възможност да преминат към алтернатива на цигарите. Освен добре познатия IQOS, предлаган от Филип Морис Интернешънъл, сега на пазара се появява и LiL Solid 2.0.
Това е южнокорейски продукт, който се пуска в търговската мрежа у нас, заедно с два вида изделия за нагряване. LiL SOLID 2.0 е следващо поколение на lil SOLID – еднокомпонентно устройство, което използва технология за индукционно нагряване на тютюна посредством щифт, така че да се генерира аерозол без горене, дим и пепел.
България става една от първите държави, извън Южна Корея, в която LiL Solid 2.0 се предлага.
Макар че родината на устройството е Южна Корея, то идва у нас, благодарение на дистрибуцията от "Филип Морис Интернешънъл" (ФМИ). В началото на 2020 г. компанията сключва първоначално тригодишно споразумение с южнокорейския производителя "KT&G" и започва да комерсиализира продукта по света.
„IQOS остава водещ продукт, но разширяваме портфолиото си, защото осъзнаваме, че един единствен продукт не е достатъчен, за да задоволи потребителите", обясни Джордж Маргонис, изпълнителен директор на "Филип Морис България", по време на представянето на продукта.
Каква е разликата между IQOS и LiL?
Основната разлика е в технологиите. Южнокорейският продукт е по-компактен, по-лесен за употреба и самопочистващ, което прави поддръжката му лесна. Продуктът има по-добра батерия, по-издражлива и има възможност за три последователни употреби.
От друга страна IQOS предлага по-голямо разнообразие на устройства, на бездимни цигари и на аксесоари. Освен това потребители на бездимните продукти на Филип Морис Интернешънъл са над 20 млн. души в света, а от тях 73 процента от тях са минали изцяло на IQOS.
Така двата продукта се допълват, защото дават различен вид алтернатива на потребителите.
Южнокорейското устройство е минало през оценка дали отговаря на високите стандарти на ФМИ за научна обоснованост за елиминиране на горенето и на изискванията на българското законодателство и регулации, отбеляза Димитър Костов, маркетинг мениджър на продукти с намален риск във "Филип Морис България".
Последвайте ни