Пощенска банка е първата компания на българския пазар, която добавя към портфолиото си от дигитални решения мобилното приложение Digital Office, разработено от Теленор България, за бърза и лесна вътрешна комуникация със своите служители. По този начин финансовата институция утвърждава позицията си на предпочитан работодател на българския пазар.

Иновативната мобилна апликация е с удобен интерфейс за управление на съдържанието и е изцяло оптимизирана и персонализирана, за да отговори на конкретните нужди и цели на компанията. Приложението Digital Office спестява време и ресурси като осигурява модерно решение за цялостно управление и дигитализация на вътрешните процеси посредством онлайн комуникация в екипа.
 
„Нашата компания инвестира не само в иновациите в продуктите и услугите, които предлагаме на своите клиенти, но и в устойчивата грижа за всеки един член на нашия екип. Ето защо иновативното приложение Digital Office за нас е инструмент, който ни дава възможност да улесним ежедневието на служителите и подобрим общуването между тях.

Мобилната апликация ни позволява да управляваме още по-лесно и ефективно вътрешните процеси в банката. Това е изключително удобно, защото Пощенска банка има над 2500 служители и разполага с широка клонова мрежа в цялата страна.

Въвеждането на Digital Office е стратегическо решение в контекста на работодателската политика на Пощенска банка, защото то е създадено за употреба от иновативни, динамични и модерни хора – такива, които се стремим да привличаме и да развиваме в компанията.

Държим екипът да е щастлив, а офисът да отговаря на нуждите и на очакванията на всеки от колегите – независимо дали този офис е физически или дигитален“, коментират от Пощенска банка.
 
Приложението Digital Office е вътрешна разработка на мобилния оператор Теленор България и е достъпно за Android и iOS устройства.

Телекомът използва приложението сред служителите си от години. То е сред дигиталните инструменти, с които компанията успява да премине бързо и гладко в изцяло дистанционен режим на работа по време на извънредното положение. Пощенска банка е първият клиент, който внедрява приложението след оператора, за да отговори на модерните очаквания на своите служители.
 
„Digital Office е разработка на Теленор, с която се гордеем и сме щастливи, че можем да осигурим съвременен инструмент за лесно и ефективно управление на вътрешните процеси. С Digital Office нашите настоящи и бъдещи корпоративни клиенти ще могат да подобрят вътрешната комуникация със служителите си, което е ключово за цифровата трансформация на всяка компания, но и още по-важно в настоящата ситуация на повсеместна работа от дистанция.

Партньорството ни с Пощенска банка е изключително ползотворно и това ни даде възможността с Digital Office и допълнителните разработки за банката да персонализираме приложението, за да отговори и на специфичните нужди, които компанията и служителите ѝ имат“, каза Спас Велинов, главен технически директор на Теленор България.
 
Иновативната мобилна апликация ще улесни общуването между служителите в големия екип на Пощенска банка, като им предоставя цялата корпоративна информация, от която се нуждаят – бързо, лесно и в мобилния им телефон.

Сред функционалностите на мобилното приложение са дигитален указател с информация и контакти на всеки един от над 2500 служители на банката, възможност за регистрация за вътрешни събития, съобщения между служители, специални придобивки, достъп до обучения, анкети, вътрешни процедури и ресурси, отворени работни позиции в банката, секция с вътрешни новини, която позволява споделянето на статии, снимки и линкове.

Digital Office е последното от високотехнологичните решения, които Пощенска банка внедрява в богато развитата си техническа инфраструктура.