Идва пролет, а това е времето за производство на уникалния „Мъжки мед”, който не само повишава потентността на мъжете, а ги прави и по-силни и здрави. Проблемът е в това, че въпреки регистриран „Мъжкият мед” няма шансове да стигне до повечето от българските мъже.
Преди години с това свое производство Ванчев участва в традиционното пчеларско изложение в зала &ldquo;Универсиада&rdquo; и направи небивал фурор. Медът, който писателят произвежда, включва и пшеничен зародиш със силно стимулиращ ефект. Обществена тайна е, че който слаб и немощен мъж консумира от &ldquo;Мъжкия мед&rdquo; на Ванчев, става полов атлет. Производителят обаче има проблеми с реализацията и разпространението на уникалната си пчелна сладост. Според него, всички производители на мед в Хасковския регион са с вързани ръце, защото няма кой да изкупува произведените от тях количества. А по груби изчисления всяка година пчеларите в областта произвеждат около 50 тона мед.<br /> <br /> Проблемите им са не само в реализацията на произведеното, а и при отглеждането на пчелните семейства. Само за десетина години пчеларите в района са намалели почти наполовина. Все по-трудно става производството на пчелните продукти и заради нарасналите разходи по опазването на пчелните семейства и поради по-ниските изкупни цени. Причината е в това, че пчеларите нямат никаква възможност да реализират продукцията си на международните пазари, а в България медът се изкупува на много ниски цени от порядъка на 4 до 5 лева за килограм. Пчеларите не могат да разчитат и на стабилна помощ и от страна ДФ &bdquo;Земеделие&rdquo;, защото от там помощите са почти символични.<br /> <br /> <strong>Тодорка НИКОЛОВА, БЛИЦ</strong><br /> &nbsp;