Шофьорските курсове стават златни
Ограничаване на изпитите е имало преди 1990 г., но сега времената са коренно различни, заяви Петър Саваков
"Не е правилно да се въвежда таван за шофьорските изпити", смята автоинструкторът от Русе Петър Саваков.
Според него явяването до 4 пъти за половин година, каквото е предложението на Министерство на транспорта, означава, че автошколите няма да имат стимул да подготвят добре кандидат-шофьорите, тъй като при неуспешно полагане на изпита, трябва отново да се запишат на курс.
Ограничаване на изпитите е имало преди 1990 г., но сега времената са коренно различни, заяви пред БГНЕС Петър Саваков, който е с дългогодишен опит като автоинструктор в Русе.
Според него, тъй като обучението се изпълнява от частни фирми, те не биха имали нищо против, курсист, който е скъсан 4 пъти на изпита, отново да се обучава при тях.
Затова Саваков е на мнение, че вместо да се въвежда таван за явяване на изпит за шофьор, след което, ако не е взет успешно, отново се кара шофьорски курс, е по-добре да се увеличат държавните изпитни такси – да започват от 50 лева и да стигат до 200 лева.
Според него, по този начин курсистите ще имат повече стимул да се подготвят както трябва, а няма да се откажат, ако се наложи отново да се записват на курс, понеже 4 пъти са били скъсани на изпита.
По отношение на предложението автошколите да подават по елетронен път информацията за курсистите си, Петър Саваков смята, че това е добра стъпка за по-голям контрол на центровете за подготовка на бъдещите шофьори.
Той, обаче, е категоричен, че ако бъде прието предложението за въвеждане на таван за изпитите, може да се стигне и до съд с искане за отмяна на това решение.
Последвайте ни
Престъпниците се разминават с какви ли сделки
Не ме снимай помийо испанска циганска
Не ме снимай помийо испанска циганска
Аз предлагам, след като курсиста бъде скъсан новият курс да бъде за сметка на учебния център. Не са си свършили работата както трябва.
Извращенията на управници,управляващи и търговци с българското население не спират.