Служителите на А1 събраха почти 50 000 лева за девет социални каузи
49% от всички дарения е събрала каузата „Лечение и рехабилитация на деца“
А1 подкрепя дарителството на работното място от 2003 година, а през последните две години компанията допринася с още 40 000 лева към сумата, събрана от служителите, и така през 2021 г. тя достига 89 936 лева, които ще се разпределят между девет социални каузи.
Програмата за дарителството по ведомост предлага лесен начин, чрез който служителите и работодателят могат да работят заедно за обща кауза, като служителите даряват всеки месец малка сума директно от заплатата на кауза, която самите те избират и чувстват близка. Служителите на телекома даряват средно по 29 лeвa от месечното си възнаграждение, като дарителите са се увеличили с 20% спрямо 2020 година. Програмата се организира в партньорство с фондация BCause, която получава набраните средства и ги разпределя между избраните каузи.
През 2021 година най-много дарения по ведомост от служители е събрала каузата „Лечение и рехабилитация на деца“, която е събрала 49% от всички дарения, следвана от фондация „Нашите недоносени деца“ с 22,7% и фондация „Тацитус“ – 20%.
Дарителството по ведомост е само един от начините, по които служителите на А1 подпомагат различни благотворителни каузи. През изминалата година телекомът организира онлайн благотворителен базар. Набраните средства са използвани, за да се осигури по-добро образование и сигурно бъдеще за двама ученици и един студент, които са част от стипендиантската програма „Готови за успех“ на фондация BCause.
През декември 2021 г. близо 200 служители от цялата страна участваха в коледния базар в помощ на фондация „Нашите недоносени деца“, като дарената сума достигна 7 096 лeвa. Събраните средства подпомагат осигуряването на качествена и съвременна медицинска грижа на всяко новородено, както и на Център за детско развитие „Малки чудеса“ към фондацията, където се работи с преждевременно родените деца.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения на над 4,8 милиона клиенти. През 2020 г. A1 България отчита приходи от 513,8 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 192,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 27 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия. Приходите на A1 Group за 2020 година са 4,55 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,58 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
Последвайте ни