В тази кампания започват по-ясно да се очертават базовите различия между отделните партии. Това коментира пред БНР Геновева Петрова от "Алфа рисърч".
„Трябва да очакваме, че кампанията ще помогне на всички колебаещи се да направят своя избор. Дали това ще стане по най-добрия и най-удобния за избирателите начин, е друг въпрос, но това, което виждаме до момента от кампанията, е, че наистина помага на част от колебаещите се да се ориентират кого точно да подкрепят на 26 март и основната причина за това е, че все пак на входа на тази кампания започват много по-ясно да се очертават базови различия между отделните политически партии, особено по отношение на ценностни и идеологически позиции, защото още преди началото на кампанията мнозинството от партиите представиха кампаниите си, които бяха пълни със социални обещания и които в голямата си част звучаха много подобно, близко и казано с една дума – щедро”, каза тя.
 
„Наистина има сериозни идеологически различия между партиите, които повече или по-малко в рамките на тази кампания започват да стават все по-видими. Пример за това е отношението към Европейския съюз, към санкциите, които са наложени от ЕС на Русия. Така че това е една линия, която наистина започва все по-ясно да се налага и да се открояват позициите на партиите, което би помогнало на част от колебаещите се да направят своя избор”, добави тя.