Слоганите на основните политически сили са поизхабени. Това каза доц. Владислав Миланов, преподавател по съвременен български език в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ за политическото говорене по време на предизборната кампания, пише "Фокус".

По думите му текстове като „Работа, работа, работа“ и „С грижа за хората“ са създадени от екипите на политическите партии, но зад тези думи трудно се обобщава по същество предизборно послание; то винаги звучи абстрактно или пък обобщава идеите прекалено клиширано.

„Вероятно големи екипи от специалисти стоят зад тези думи. Може би трябва да ги има, но може би трябва да бъдат по-конкретни. С призив като „Работа, работа, работа“ няма как да изненадате човекът, който всекидневно това прави – работи.

Би било странно, ако това се издига като основен призив. Никой не очаква от другия да не работи. Тук има много PR стратегии и това понякога замъглява конкретността на политическите послания, като ги прави прекалено общи; губи се личността, губи се индивидуалното присъствие в призива.

От езикова гледна точка за мен като специалист тези лозунги са вече изхабени от употреба речеви конструкции“, коментира доц. Владислав Миланов.

Според него те достигат до хората, но какво предизвикват като въздействие, може би само една сериозна статистика ще покаже.